Dzieci lubią ciasteczka!

My też, dlatego wykorzystujemy je do zapamiętywania informacji o tym, jak korzystasz z serwisu, żeby lepiej go do Ciebie dostosowywać.

Dostępne ustawienia plików cookie:

sprawdź naszą politykę cookies

Gry planszowe 4

Seminarium
150 min
Seminaria
Przedmiot: Gry planszowe
Miasto: Warszawa
Strategia czy losowość? Karty, a może plansza? Skomplikowana mechanika albo wciągająca narracja?
Chyba każdy z nas ćwiczył kiedyś swoją cierpliwość podczas gry w chińczyka, która cechuje się dużą losowością i nie pozwala na stworzenie własnej strategii wygranej. Być może też doświadczyliśmy satysfakcji po wygranej w Monopoly, które wymagają wyboru planu działania i elastyczności podczas realizowania go. Możemy zatem wnioskować, że sukces gry leży zazwyczaj w zaangażowaniu emocjonalnym graczy.

Podczas zajęć studenci realizować będą od samego początku projekt gry planszowej. Dowiedzą się, czym są i w jaki sposób działają różne mechaniki. Zastanowią się, która z nich najbardziej pasuje do wybranej przez siebie fabuły. Stworzą prototypy gier i będą je testować. Zajęcia będą bazować na przykładach różnych, wydanych już, gier, dzięki czemu studenci będą mogli sprawdzić, jak projekty funkcjonują w praktyce. Podczas ostatnich zajęć będą mieli okazję zaprezentować swoją grę przed potencjalnym wydawcą.
Informacje dodatkowe dla rodziców:
Studenci mają do przygotowania zadanie domowe, które umożliwi im przygotowanie się do zajęć. Prosimy o wsparcie w wypełnieniu go. Przypominamy o wpięciu do indeksu dziecka zgody na samodzielny powrót do domu. Bez niej nie będzie mogło opuścić budynku.
Zadanie przed:
Przetestować możliwie szeroko stworzony prototyp, nieustannie nanosząc nań poprawki. Najświeższą wersją przechowywać w białym pudełku™, które oczywiście należy przynieść na następne zajęcia.


Po zajęciach

Zadanie po:
Przygotować dla gry ‘zajawkę’ – niespełna półminutową prezentację, która zachęci potencjalnego odbiorcę do zainteresowania się grą. Tak przygotowaną wypowiedź zapisać i umieścić w białym pudełku™, które oczywiście należy przynieść na następne zajęcia.