Od 2014 jest dyrektorką ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczycielka akademicka na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Laureatka nagrody Lew PR 2023 przyznanej przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations za całokształt dorobku. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.
Współtworzyła raport Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa “Internet dzieci”. Chce prowadzić zajęcia na Uniwersytecie Dzieci, gdyż uważa, że warto, aby rodzice mieli świadomość, jak dzieci korzystają z internetu.
W wolnych chwilach rysuje i maluje.
Współtworzyła raport Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa “Internet dzieci”. Chce prowadzić zajęcia na Uniwersytecie Dzieci, gdyż uważa, że warto, aby rodzice mieli świadomość, jak dzieci korzystają z internetu.
W wolnych chwilach rysuje i maluje.