Jako stały współpracownik Fudacji Civis Polonus pracuje z uczniami oraz nauczycielami w celu wzmacniania samorządności uczniowskiej. Łącznie przeprowadził ponad 300 godzin szkoleń i warsztatów z zakresu wzmacniania wpływu młodych ludzi na sprawy szkoły.
Jest autorem licznych publikacji, scenariuszy lekcji i projektów edukacyjnych poświęconych samorządności uczniowskiej. W ramach ogólnopolskiego projektu systemowego Ministerstwa Edukacji Narodowej, realizowanego w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej “Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” opracował poradnik dla uczniów z zakresu wspierania współpracy w szkole. Przygotował również treść merytoryczną platformy www.szkolasamorzadu.pl
Współpracował z Fundacją Uniwersytet Dzieci tworząc jeden z pierwszych w Polsce modeli wdrażania budżetu partycypacyjnego w szkole.
Jest autorem licznych publikacji, scenariuszy lekcji i projektów edukacyjnych poświęconych samorządności uczniowskiej. W ramach ogólnopolskiego projektu systemowego Ministerstwa Edukacji Narodowej, realizowanego w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej “Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” opracował poradnik dla uczniów z zakresu wspierania współpracy w szkole. Przygotował również treść merytoryczną platformy www.szkolasamorzadu.pl
Współpracował z Fundacją Uniwersytet Dzieci tworząc jeden z pierwszych w Polsce modeli wdrażania budżetu partycypacyjnego w szkole.