Dzieci lubią ciasteczka!

My też, dlatego wykorzystujemy je do zapamiętywania informacji o tym, jak korzystasz z serwisu, żeby lepiej go do Ciebie dostosowywać.

Dostępne ustawienia plików cookie:

sprawdź naszą politykę cookies

Modelowanie przestrzenne (z elementami robotyki) 4 – Poznajemy program TinkerCad

Seminarium
120 min
Seminaria
Przedmiot: modelowanie przestrzenne
Miasto: Inne miejsce zamieszkania
Budujemy prototyp protezy
Podczas czwartego seminarium studenci poznają najpierw podstawy elektroniki, a później nowe środowisko pracy – program TinkerCad. Wykorzystując otrzymane zestawy Arduino, uczestnicy zajęć stworzą kody sterujące protezą palca, którą na kolejnych zajęciach podłączą do elektronicznego zestawu.

Pełny opis specjalizacji znajdziesz TUTAJ.

Podczas cyklu seminariów studenci pracują metodą projektową. W zależności od dynamiki pracy grupy powyższy plan zajęć może ulec zmianie
Informacje dodatkowe dla rodziców:
Prosimy o przekazanie studentom instrukcjii przesłanej do Państwa w osobnym mailu oraz o naszykowanie otrzymanych przed zajęciami materiałów.