Dzieci lubią ciasteczka!

My też, dlatego wykorzystujemy je do zapamiętywania informacji o tym, jak korzystasz z serwisu, żeby lepiej go do Ciebie dostosowywać.

Dostępne ustawienia plików cookie:

sprawdź naszą politykę cookies

Grafika artystyczna 2

Seminarium
120 min
Seminaria
Przedmiot: Grafika komputerowa 3D
Miasto: Inne miejsce zamieszkania
Modelujemy makietę 3d
Podczas drugiego seminarium studenci zajmą się modelowaniem pierwszych brył w programie Blender, poznając przy tym niezbędne przy pracy skróty klawiszowe i funkcje.
Podczas cyklu seminariów studenci pracują metodą projektową. W zależności od dynamiki pracy grupy powyższy plan pierwszych/drugich/trzecich zajęć może ulec zmianie.

Pełny opis specjalizacji znajdziesz tutaj.
Zadanie przed:
Prosimy, by studenci mieli zapisane referencje do swoich projektów w osobnym folderze. Te referencje potrzebne będą na sobotnich zajęciach. Osoby, które mają mało pamięci dyskowej, proszone są o przygotowanie pamięci – tak, by móc zainstalować program i pracować na zajęciach.
Studenci, których nie było na pierwszym seminarium, proszeni są o zebranie referencji do swoich indywidualnych pomysłów. Na najbliższym seminarium każdy musi mieć zestaw referencji do projektu przestrzennej rzeźby, makiety lub animacji w formie storyboardu na temat kryzysu klimatycznego (pokazującego, jak student pojmuje kryzys klimatyczny, co jest dla niego ważne. Może to być w formie humorystycznej, edukacyjnej lub surrealnej, np. z motywem świata po apokalipsie). Prosimy również uczestników zajęć o zapoznanie się ze stroną Sketchfab, gdyż właśnie tam pod koniec semestru będą publikować swoje prace 3d.

Od następnego seminarium będą pojawiać się również zadania do wykonania samodzielnie między zajęciami.

Podczas zajęć studenci będą pracować w programie komputerowym, dlatego ważne jest, by w trakcie seminarium mieć dostęp do komputera (nie zalecamy uczestnictwa przy użyciu telefonu komórkowego).