Uważa, że każde dziecko posiada w sobie twórczy potencjał, a ona jest po to, aby pomóc im go odkryć i rozwinąć. Praca z dziećmi to dla niej wielka przyjemność obserwowania, jak dzięki umiejętnemu inspirowaniu dzieci powstają niekonwencjonalne dla dorosłych pomysły, które natychmiast są realizowane.
Jako arteterapeutka, malarka, nauczycielka i instruktorka terapii zajęciowej w ciągu 4 lat prowadziła blisko 200 plenerowych warsztatów malarstwa intuicyjnego. W ramach realizacji swojego autorskiego programu edukacyjno-kulturowego pt. „Rozmalowane Świetlice Szkolne” prowadziła zajęcia, w których malowało ok. 1000 dzieci w wieku szkolnym. Organizowała również wiele warsztatów arteterapeutycznych w ramach współpracy z organizacjami pozarządowymi i publicznymi, realizującymi działania na rzecz dzieci z niepełnosprawnościami i ich rodzin.
W wolnym czasie oddaje się swoim pasjom: maluje spontanicznie, bawiąc się kolorami i strukturami, czyta książki o rozwoju osobistym, które inspirują do dalszych poszukiwań, uwielbia chodzić po górach i jeździć na rowerze.
Jako arteterapeutka, malarka, nauczycielka i instruktorka terapii zajęciowej w ciągu 4 lat prowadziła blisko 200 plenerowych warsztatów malarstwa intuicyjnego. W ramach realizacji swojego autorskiego programu edukacyjno-kulturowego pt. „Rozmalowane Świetlice Szkolne” prowadziła zajęcia, w których malowało ok. 1000 dzieci w wieku szkolnym. Organizowała również wiele warsztatów arteterapeutycznych w ramach współpracy z organizacjami pozarządowymi i publicznymi, realizującymi działania na rzecz dzieci z niepełnosprawnościami i ich rodzin.
W wolnym czasie oddaje się swoim pasjom: maluje spontanicznie, bawiąc się kolorami i strukturami, czyta książki o rozwoju osobistym, które inspirują do dalszych poszukiwań, uwielbia chodzić po górach i jeździć na rowerze.