W czasach studenckich (1976-1993) był kierownikiem technicznym Studenckiego Radia Centrum. Miał przyjemność współpracować przy pierwszych nagraniach z Jackiem Kaczmarskim i Grzegorzem Turnauem. Od 1984 roku był kierownikiem technicznym Teatru Satyry „Maszkaron”, a także rozpoczął współpracę z krakowskim Teatrem KTO. Realizował spektakle na festiwalach teatralnych na całym świecie oraz widowiska plenerowe dla telewizji m.in. otwarcie Mostów Świętokrzyskiego i Siekierkowskiego w Warszawie, Vivat Academia z okazji 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kantata, Wianki Krakowskie. Od 1988 prowadzi własną firmę Sound Lighting Service.
Współpracował z czołówką polskich artystów scen i estrady (m.in. Skaldowie, Grupa Pod Budą, Zbigniew Wodecki, Andrzej Zaucha, Wały Jagiellońskie, Dżem, Ela Adamiak, Andrzej Poniedzielski), a także z muzykami jazzowymi (Jarosław Śmietana, Nigel Kennedy, Zbigniew Namysłowski, Jan Muniak, Old Metropolitan Band, Jazz Group Laboratorium i in.). Od 2004 roku jest członkiem (realizatorem dźwięku) formacji Max Klezmer Band, która inspiruje się tradycyjną muzyką żydowską. Od 2004 do 2009 roku był kierownikiem pracowni akustycznej teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. Pracował także jako główny dźwiękowiec Małopolskiego Ogrodu Sztuki. Obecnie związany z Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha.
Współpracował z czołówką polskich artystów scen i estrady (m.in. Skaldowie, Grupa Pod Budą, Zbigniew Wodecki, Andrzej Zaucha, Wały Jagiellońskie, Dżem, Ela Adamiak, Andrzej Poniedzielski), a także z muzykami jazzowymi (Jarosław Śmietana, Nigel Kennedy, Zbigniew Namysłowski, Jan Muniak, Old Metropolitan Band, Jazz Group Laboratorium i in.). Od 2004 roku jest członkiem (realizatorem dźwięku) formacji Max Klezmer Band, która inspiruje się tradycyjną muzyką żydowską. Od 2004 do 2009 roku był kierownikiem pracowni akustycznej teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. Pracował także jako główny dźwiękowiec Małopolskiego Ogrodu Sztuki. Obecnie związany z Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha.