Wolne miejsca na kursy online z chemii i fizyki! Uzupełnij wiedzę, popraw wyniki!
2024-02-26
W marcu startujemy z drugim semestrem dodatkowych zajęć online z fizyki i chemii. Dołącz do grupy, jeśli jesteś w 7 lub 8 klasie; masz trudności z chemią i szukasz kogoś, kto pomoże Ci nadrobić szkolny materiał; brakuje Ci możliwości eksperymentowania podczas lekcji.
Na poziomie podstawowym omawiane są zagadnienia obowiązujące w podstawie programowej dla 7 i 8 klasy szkoły podstawowej.
Dlaczego warto?
Przeprowadzisz eksperymenty. Zrozumiesz chemię i fizykę od strony praktycznej, a nie tylko uzgadniania równań reakcji chemicznych.
Otrzymasz specyficzne materiały niezbędne do przeprowadzenia doświadczeń. Wyślemy Ci je na początku cyklu.
Prowadzący skupi się na Twoich potrzebach dzięki pracy w małej grupie (maks 8-osobowej).
Nauka bez wychodzenia z domu – spotykamy się online w aplikacji MS Teams;
Dołączając do grupy w II semestrze, masz dostęp do wszystkich materiałów dydaktycznych z I semestru.
Zajęcia prowadzą wykładowcy najlepszych uczelni wyższych, takich jak UJ, UW, PWr, PAN oraz nieprzeciętni nauczyciele.
Szczegółowe informacje i zapisy
KURS Z CHEMII Kiedy: poniedziałki i środy (22 spotkania) Start: 11 marca 2024, godz. 18:40 Prowadzi Elżbieta Korzeniak
KURS Z FIZYKI Kiedy: wtorki i czwartki (22 spotkania) Start: 12 marca 2024, godz. 18:15 Prowadzi dr Lan Maria Tran
JAK ZAPISAĆ SIĘ NA WYBRANY KURS? Formularz zgłoszeniowy uzupełnia rodzic. >>ZAPISY<<
Opłaty: 50 zł za jedno spotkanie/ 1100 zł za kurs.
Co o naszych zajęciach po I semestrze mówią nasi kursanci?
Zapraszamy Cię na kurs przedmiotowy z chemii i fizyki prowadzony przez najlepszych wykładowców akademickich i dydaktyków. W czasie zajęć uczestnicy eksperymentują, liczą oraz rozwiązują zadania pod czujnym okiem prowadzących. Zajęcia nie tylko pomagają zrozumieć zagadnienia omawiane w szkole, ale rozbudzają także pasję do tej dziedziny nauki.
A co o kursach mówili uczestnicy?
– „Chciałam się uczyć nowych rzeczy na temat chemii. Oczekiwania zostały spełnione”. – „Oczekiwałam zagadnień, które będą wykraczały poza moją aktualną wiedzę, co zostało spełnione”. – „Prowadzący ciekawie omawia zagadnienia, odpowiada na dodatkowe pytania”. – „Prowadzący ciekawie opowiada na temat różnych zagadnień, umie zainteresować uczestników”. – „Najbardziej podobało mi się poznawanie zagadnień, których nie było na lekcjach w szkole i robienie eksperymentów”. – „Mogę się pytać, jeśli czegoś nie rozumiałem wcześniej albo nie rozumiem”. – „Luźna atmosfera”.