Dzieci lubią ciasteczka!

My też, dlatego wykorzystujemy je do zapamiętywania informacji o tym, jak korzystasz z serwisu, żeby lepiej go do Ciebie dostosowywać.

Dostępne ustawienia plików cookie:

sprawdź naszą politykę cookies

Jak zostać operatorem robota?

Wykład
35 min
Przedmiot: Robotyka
Miasto: Wrocław
Czy wiesz, że najmniejszy robot na świecie ma średnicę, która nie przekracza połowy milimetra? Wyglądem przypomina małego pająka, jest w pełni zdalnie sterowany i może zatańczyć swobodnie na rancie monety!
Roboty otaczają nas w codziennym życiu i pełnią obecnie wiele pożytecznych funkcji. Jednak w jaki sposób działają? Jak wygląda proces “ożywienia” i programowania robotów?
Roboty pomagają np. w sprzątaniu, gotowaniu, zachowaniu bezpieczeństwa, produkcji różnych przedmiotów, ale także w rozrywce i zabawie! Interaktywne i sterowane zabawki cieszą się ogromną popularnością – zanim jednak będą mogły spełniać swoje funkcje, ktoś musi je odpowiednio zaprogramować, by działały tak, jak tego potrzebujemy.
Jak powstają roboty i jak możemy nimi sterować? Co łączy roboty i klocki Lego? Do jakich celów możemy programować roboty? Jak wygląda proces ich “ożywiania”?
Podczas wykładu studenci będą mieli okazję zobaczyć prawdziwe roboty w akcji i sprawdzić, że każdy może zostać operatorem robota!

Przed zajęciami

Szczegóły miejsca zajęć:
RECEPCJA: wejście główne do budynku Delta Wrocławskiego Parku Technologicznego.
ODBIÓR: po zajęciach dzieci zostaną przyprowadzone na recepcję.
PARKING: na terenie Wrocławskiego Parku Technologicznego
MAPA: https://goo.gl/maps/XVQ5CVBEFegSbFJ96
Informacje dodatkowe dla rodziców:
PUNKTUALNOŚĆ: przed wykładem będzie sprawdzana obecność oraz będą rozdawane indeksy i identyfikatory dla nowych studentów. Prosimy o przybycie 15-20 minut wcześniej. Ze względu na organizację zajęć oraz odpowiedzialność organizatora za uczestników, prosimy o punktualne odbieranie dzieci po zajęciach.
OBOWIĄZKOWO: identyfikator z imieniem i nazwiskiem oraz aktywnym numerem telefonu do rodzica.
ORGANIZACJA: prosimy, aby na zajęcia przychodziły wyłącznie zdrowe dzieci, bez objawów infekcji.