Dzieci lubią ciasteczka!

My też, dlatego wykorzystujemy je do zapamiętywania informacji o tym, jak korzystasz z serwisu, żeby lepiej go do Ciebie dostosowywać.

Dostępne ustawienia plików cookie:

sprawdź naszą politykę cookies

Dlaczego ocalamy dzieła sztuki?

Warsztaty
60 min
Blok II
Przedmiot: Konserwacja i restauracja dzieł sztuki
Sztuka stanowi istotny element każdej z kultur, wobec czego należy ją otaczać szczególną troską, a także chronić przed zniszczeniem. W jaki sposób to można robić? Tego właśnie dowiedzą się studenci Uniwersytetu Dzieci na zajęciach z konserwacji dzieł sztuki.
Podczas warsztatów dzieci będą miały szansę poznać w praktyce, na czym polega zawód konserwatora. Przetestują przykładowe narzędzia oraz techniki, jakie stosowane są w pracy nad dziełami sztuki. Studenci samodzielnie wykonają ćwiczenie plastyczne, polegające na ozdobieniu elementów drewnianych przy pomocy technik pozłotniczych oraz wcielą się w rolę konserwatora dzieł sztuki, który czasem musi pracować w trudnych warunkach.

Przed zajęciami

Szczegóły miejsca zajęć:
RECEPCJA: przy wejściu głównym do budynku. Należy skorzystać z wejścia od strony skrzyżowania ul. Lea i Nowowiejskiej. Aby zostać wpuszczonym przez panią portierkę, należy zadzwonić dzwonkiem po lewej stronie od drzwi.
SPRAWDŹ LOKALIZACJĘ MIEJSCA
PARKING: przy budynku jest ograniczona ilość miejsc parkingowych. Zachęcamy do skorzystania z komunikacji miejskiej, najbliższy przystanek tramwajowy: Urzędnicza, autobusowy: Kawiory.
Informacje dodatkowe dla rodziców:
ORGANIZACJA: prosimy, aby na zajęcia przychodziły wyłącznie zdrowe dzieci, bez objawów infekcji. Zastrzegamy sobie prawo do niewpuszczenia dziecka oraz telefoniczną prośbę o jego odbiór.
ODBIÓR: po zajęciach dzieci zostaną przyprowadzone na recepcję.
PUNKTUALNOŚĆ: ze względu na organizację zajęć oraz odpowiedzialność organizatora za uczestników, prosimy o punktualne przyprowadzanie oraz odbieranie dzieci po zajęciach.
OBOWIĄZKOWO: identyfikator z imieniem i nazwiskiem oraz aktywnym numerem telefonu do rodzica.