Wierzy, że odpowiednia psychoedukacja w młodym wieku może wyposażyć dzieci w umiejętności zdrowego regulowania własnych emocji oraz poczucie sprawczości w trudnych sytuacjach. Kompetencje emocjonalne pełnią według niej funkcję ochronną w obliczu wyzwań i trudności, które są naturalną częścią życia człowieka.
Posiada uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, Terapii ręki oraz Tutoringu rozwojowego. Swoje doświadczenie zdobywała podczas pracy w szkole specjalnej oraz przy okazji współpracy z fundacjami, zajmującymi się zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży. W pracy z dziećmi stara się podążać za ich potrzebami, dostosowując metody terapeutyczne do ich indywidualnych cech.
Po godzinach pasjonuje się podróżami i poznaje inne światy, czytając ulubione książki.
Posiada uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, Terapii ręki oraz Tutoringu rozwojowego. Swoje doświadczenie zdobywała podczas pracy w szkole specjalnej oraz przy okazji współpracy z fundacjami, zajmującymi się zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży. W pracy z dziećmi stara się podążać za ich potrzebami, dostosowując metody terapeutyczne do ich indywidualnych cech.
Po godzinach pasjonuje się podróżami i poznaje inne światy, czytając ulubione książki.